28 Temmuz 2010 Çarşamba

Justin Bieber'dan İnciler



Geçenlerde Myspace üzerinden canlı sohbete katılan Justin ile yeni albümü,idolleri ve kızlar üzerine...

"Yeni albümüm beni heyecanlandırıyor.Tarzımı değiştirmedim.Hala pop ve R&B yapıyorum.Her zaman en sevdiğim müzik tarzı oldu bu" diyor Justin.Peki kimlerden ilham alıyormuş dersiniz? "Fanlarımdan,ailemden etkileniyorum.Michael Jackson ve Boyz II Men gibi isimlere büyük hayranlık duydum,yaptıkları müziklerden etkilendim.Boyz II Men ile tanışma fırsatı bulmuştum,ama Michael Jackson olmadı..." Myspace sohbetinde,üç dilek hakkı olsa nasıl dilek tutacağıda soruldu Justin'e.Kafayı çalıştıran genç, "İlk olarak sınırsız dilek tutma hakkı isterdim!" diye cevap verdi bu soruya.Sonrada uçmayı dileyebileceğini söyledi.Birde yoksulluğun sona ermesini istermiş Justin.Gelelim kız meselelerine...16 yaşındaki Justin'in daha önce kız arkadaşları olmuş meğer!Ama şimdiye dek aşık olmamış. "Üç tane filan kız arkadaşım oldu..." diyor Justin.Hemen üstüne bomba bir soru geliyor: "Hiç fanın olan biriyle çıkar mıydın ?" Fanlar,şimdi can kulağıyla dinleyin bakalım,cevap geliyor: "Duruma bağlı.Olacağı varsa olur..." Hayır demiyor yani,yazın bir köşeye! Ve en merak edilen soruyla kapanışı yapıyoruz:Justin nasıl kızlardan hoşlanırmış dersiniz? "Komik bir kız arıyorum.Ve de güzel bir gülümsemesi olsun..."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder