28 Temmuz 2010 Çarşamba

Justin Bieber Haftasonu Kim Kardashian'laydı !



Justin Bieber geçtiğimiz haftasonunu Kim Kardashian’la deniz kenarında geçirdi.

Çift – Kim (29), Justin (16)- Atlantis’teki Cove Resort’ta deniz kenarında birlikte fotoğraf çektirdiler.

Kim Kardashian Twitter sayfasına “Bilin bakalım kiminle deniz kenarındaydım?” diye yazdı ve kendisiyle Justin Bieber’in karartı oalrak görüldüğü fotoğrafını yayınladı.

Bieber de daha sonra, “Deniz kenarında fotoğraf çekimleri… ummmm yeah. Ona dikkatli olmasını söylemiştim… Hayranlarımı seviyorum.” diyerek, ikisinin de gayet net gözüktüğü bir fotoğrafı kendi Twitter sayfasında yayınladı.

Kardashian da cevap olarak “Biebs’imle Bahamas’da! Eğlence çekimi!” dedi.

Daha sonrada Justin Bieber’in saçlarını karıştırırken çekilmiş bir fotoğrafı yayınlayarak “Hayalim! Justin Bieber’in saçlarını dağıttım!” yazdı Kardashian.

Bieber, daha önceleri de Kim Kardashian’ı “şirin” bulduğunu söylemişti :”Bence çok tatlı biri. Benim için yaşlı sayılmaz, 40 yaş üstü olsa, yaşlı olurdu. Ben sadece eğlenceli, güzel gözleri ve güzel gülüşü olan bir kız arıyorum”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder