28 Temmuz 2010 Çarşamba

Justin: Anne ve Babamın Boşanmaları Beni Güçlendirdi !



Justin Bieber ebeveynlerinin zorlu geçen boşanma sürecinin onu daha da güçlendirdiğine inandığını söyledi.

Annesi Pattie Lynn Mallette ve babası Jeremy Bieber 2004 yılında boşandıklarında Justin 10 yaşındaydı.

Avustralya Sunday Herald Sun gazetesine verdiği röportajda 16 yaşındaki genç yıldız Justin Bieber, boşanma sürecinin berbat olduğunu söylüyor ve ekliyor “Beni daha güçlendirdi. Benim için zor olduğunun da farkındaydılar. Boşanmalarının nedeninin ben olmadığıma inanmam zaman aldı. Sürekli kendimi telkin ettim. Durumu atlatmayı bu yöntemle başardım”

Annesi Pattie, Justin'in başarısında büyük rol sahibi, ayrıca tur esnasında dahi oğlunun eğitimini sürdürmesini sağlamayı başarıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder